A termék kiválasztása
A vevőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla hozzávetőleges végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.
FIGYELEM! A TERMÉKEK TÖBBSÉGE NEM EGALIZÁLT SÚLYÚ, EZÉRT A RENDELÉS VÉGÖSSZEGÉT ÉS A KAPCSOLÓDÓ SZÁLLÍTÁSI DÍJAT MINDEN ESETBEN ÍRÁSBAN, SZEMÉLYRE SZABOTTAN VISSZAIGAZOLJUKA CSOMAG ÖSSZEÁLLÍTÁSA UTÁN!
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosár tartalmát, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Áruházunkban három lehetőség közül választhat:
- már regisztrált vásárlóként lép be
- új vásárlóként regisztrál
- regisztráció nélkül vásárol
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
- Szállítás 24 órás futárszolgálattal
- Szállítás 24 órás futárszolgálattal, utánvétellel
- Személyes átvétel telephelyünkön (előre egyeztetett időpontban)
- Magyar Posta-Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve (szállítási határidő nem garantált)
- Magyar Posta-Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg (szállítási határidő nem garantált)
- Magyar Posta-Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig (szállítási határidő nem garantált)
- Magyar Posta-Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig (szállítási határidő nem garantált)
A megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelés után a Vevő előbb egy automatikus e-mail üzenetet kap a rendelés beérkezéséről. Majd a csomag összeállítása után, 48 órán belül újabb, személyre szabott e-mail üzenetben tájékoztatjuk a végleges súlyról és árról.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett feltüntetünk. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget.
Szállítási díj futárszolgálat választása esetén, mely magában foglalja a garantált 1 munkanapos kézbesítést, kiszállítás napján SMS értesítést, a szolgáltató által felszámolt útdíjat és súlydíjat:
Egységesen bruttó 2.295 Ft / csomag
Utánvét kezelés díja egységesen 600 Ft / csomag
Magyar Posta szolgáltatási díjai 1 munkanapos kézbesítési garancia és utánvétes fizetési lehetőség nélkül:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Fizetési feltételek
Lehetőség van előzetes banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítás
A küldemények kézbesítésére szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat. Garantált 1 munkanapos kézbesítést és előzetes telefonos értesítést alkalmazunk.
2024 március 28-tól a küldeményeket a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásával is el tudjuk indítani. A szolgáltatás nem tartalmaz telefonos értesítést és 1 munkanapos garantált kézbesítést sem.
A küldeményeket minden héten szerdán indítjuk.
Elállás a szállítástól
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
Megrendelését minden következmény nélkül lemondhatja bármely elérhetőségünkön mindaddig, amíg vissza nem igazoltuk megrendelését. Ezek után is elállhat vásárlási szándékától bizonyos korlátozásokkal. Mielőtt a csomag elszállításra kerül, külön költség nélkül vissza tudjuk tartani, de ez a rövid határidők miatt egyedi megbeszélést igényel, ezért keressen minket a megadott telefonszámon, e-mail címen!
Elállás esetén a Webáruház köteles a vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor az Eladó webáruház szoftvere a Vevő felé azonnali értesítést küld a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az Eladó illetékes munkatársa felé.
Az Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vevőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az „Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.